پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5292
-
الف
+

«به وقت شام» و «لاتاری» به باشگاه میلیاردی‌ها اضافه شدند

«به وقت شام» و «لاتاری» تا پایان چهارم فروردین‌ماه بیش از یک میلیارد تومان فروختند.

«به وقت شام» و «لاتاری» تا پایان چهارم فروردین‌ماه بیش از یک میلیارد تومان فروختند.

به گزارش آی‌فیلم، در چهارمین روز از فروردین ماه سال 97 دو فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان به باشگاه میلیاردی‌ها پیوستند. 

فیلم «لاتاری» با فروش ۱٬۰۱۷٬۵۵۳٬۰۰۰ در رتبه دوم جدول جای گرفت و فیلم «به وقت شام» با فروش ۱٬۰۱۵٬۸۱۶٬۰۰۰ در رتبه سوم جدول فروش فیلم‌ها قرار گرفت. جایگاه اول فروش بلیت در اختیار فیلم سینمایی «مصادره» ساخته مهران احمدی است. 

«لاتاری» روایت داستان دو جوان به نام‌های امیرعلی  و نوشین است که قصد ازدواج دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یک رؤیای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا.

در خلاصه داستان «به وقت شام» نیز آمده است: یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تدمر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست.

در سومین روز از فروردین ماه رکورد فروش روزانه پرفروش‌ترین پردیس سینمایی کشور نیز جابه‌جا شد. پردیس کورش با فروش 233 میلیون رکورد فروش روزانه را جابجا کرد. این رکورد در اختیار همین سینما بود. 

ب س/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر